pompy hydrauliczne regeneracja

Rama główna

Budowa spycharki gąsienicowej Główne podzespoły spycharki gąsienicowej to: podwozie gąsienicowe, rama główna, nadwozie, układ napędowy, hydraulika układu napędowego, osprzęt roboczy, hydraulika układu roboczego. Podwozie gąsienicowe Podwozie składa się z dwóch ram trakcyjnych o konstrukcji skrzynkowej, które wyposażone są w rolki jezdne, rolki podtrzymujące, koła napinające, koła łańcuchowe, łańcuchy gąsienicowe z płytami gąsienicowymi.
Ramy trakcyjne osadzone są na czopach wałów mocowanych do tylnej części ramy głównej oraz do wahliwej belki stabilizatora. Rama główna Rama główne jest to jednolita konstrukcja spawana, utworzona przez połączenie ramy przedniej i tylnej. Do ramy przykręcone zamontowane są: chłodnice, silnik, przekładnia hydrokinetyczna (zmiennik momentu), skrzynia biegów, przekładnie boczne i elementy nadwozia. Nadwozie W skład nadwozia wchodzą: osłony boczne, dach silnika, błotniki, zbiornik paliwa, skrzynka akumulatorów, zbiornik układu hydraulicznego, kabina z klimatyzacją, pulpity, zewnętrzna osłona ROPS (ang. Roll Over Protection Structure).Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Spycharka

Ciągnik gąsienicowy

pompy hydrauliczne regeneracja
Ciągnik gąsienicowy Ciągnik gąsienicowy ? pojazd gąsienicowy przystosowany do ciągnięcia pojazdów bądź urządzeń nie posiadających własnego napędu.

Nazwa jego wywodzi się z napędu gąsienicowego, identycznego jak w wojskowych czołgach i był dawniej często używany w rolnictwie do ciągnięcia większych narzędzi rolniczych (pługów wieloskibowych) w Państwowych Gospodarstwach Rolnych.

Ciągniki te były przede wszystkim stosowane w trudnych warunkach terenowych, gdzie ciągniki kołowe grzęzły lub traciły przyczepność.

Napęd ten stosowany jest jeszcze w spychaczach, koparkach i innych maszynach budowlanych, a także w ciągnikach artyleryjskich.Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Ci%C4%85gnik_g%C4%85sienicowy

Co, gdy maszyna szwankuje?

Maszyny budowlane to zazwyczaj cięższy sprzęt, z którym należy umiejętnie się obchodzić. Operator takich maszyn powinien być odpowiednio przeszkolony, zarówno w zakresie sterowania pojazdem, jak i jego serwisowania.

Nierzadko jednak taka naprawa maszyn budowlanych wychodzi poza kompetencje operatora i wówczas konieczne jest przekazanie sprzętu do profesjonalnego serwisu.

Warto również zabezpieczyć sprzęt przed błędną obsługą, która zazwyczaj wcześniej, czy później ma miejsce.
Takim zabezpieczeniem jest między innymi ubezpieczenie maszyny.
Wykorzystując wspomniany produkt możemy w ramach odpowiedzialności ubezpieczyciela liczyć na odszkodowanie z chwilą, gdy zajdzie szkoda. .