Uprawianie sportów drużynowych

odżywki myproteinObecnie znane są bardzo różne formy sportu.

Sportowcy mogą więc zawodowo pływać i skakać przez przeszkody oraz zjeżdżać na nartach i rzucać młotem.

Jednocześnie znane są zarówno indywidualne, jak drużynowe dziedziny sportu.

Do sportów drużynowych zaliczyć można koszykówkę i siatkówkę oraz piłkę nożną.
Natomiast do sportów indywidualnych na przykład strzelanie z łuku czy skoki przez płotki lub wzwyż.
Jednocześnie wiele osób traktuje uprawianie sportu po prostu jako swoje hobby, dzięki któremu mogą stale dbać o swoją dobrą kondycję. Trzeba przyznać, że takie podejście do sportu jest bardzo chwalone przez lekarzy, ponieważ osoby trenujące sport uprawiają różne ćwiczenia, ale nie muszą się przemęczać.

Zasady przyjmowania odżywek przeznaczonych dla sportowców

odżywki myprotein Przyjmowanie odżywek przeznaczonych dla sportowców jest bardzo popularne wśród osób wykonujących bardziej intensywne i siłowe ćwiczenia fizyczne.
Dlatego różne odżywki przeznaczone dla sportowców stały się ogólnodostępne. Trzeba jednak pamiętać, że nawet te odżywki, które są sprzedawane na siłowniach powinny być przyjmowane rozsądnie, a przede wszystkim zgodnie z ulotkami dołączanymi do ich opakowań.
Jednocześnie najważniejszą zasadą przyjmowania odżywek przeznaczonych dla sportowców jest fakt, że intensywność ich przyjmowania powinna zostać dostosowana do intensywności wykonywanych ćwiczeń fizycznych oraz stosowanej diety.
Trzeba jednocześnie uważać na to, żeby sięgając po odżywki dla sportowców nie natrafić na te, które są już uważane za niedozwolone.

Po treningu - suplementy.

Cytat z Wikipedii
Po wysiłku należy przyjmować węglowodany o wysokim indeksie glikemicznym (węglowodany szybko przyswajalne - cukry proste).
Ich stosowanie uzupełnia starty glikogenu mięśniowego.
Niedostateczne uzupełnienie diety aminokwasami czy węglowodanami może w krótkim czasie doprowadzić do katabolizmu mięśni, co prowadzi do zaniku masy mięśniowej. Ogólnie przyjętą zasadą jest, że bezpośrednio po treningu przyjąć należy odpowiednio dużą dawkę węglowodanów (od 50g do nawet 150g), szybko wchłanialnego białka w postaci izolatu lub hydrolizatu białka serwatkowego (od 25g do 45g) oraz kreatynę (od 5g do 10g).
Osoby ćwiczące wyjątkowo ciężko powinny także przyjmować porcję aminokwasów rozgałęzionych BCAA lub glutaminyŹródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Suplement_(kulturystyka).
Dodane: 07-01-2017 03:23

Tagi: sklep odżywki sport zdrowie myprotein białka My Protein

Widok do druku:

odżywki myprotein