Uniknięcie takiej sytuacji jest możliwe nieraz tylko dzięki poradzie prawniczej.
Urzędujący na przykład w kancelarii prawnik na pewno zna obowiązujące przepisy, także jeśli chodzi o prawo związane z odszkodowaniami.Warto więc wybrać się do kancelarii po poradę, jeśli mamy wątpliwości w tej kwestii.
W takim przypadku można odwołać się i zażądać uzyskania większej ilości pieniędzy.
Kancelaria ? termin określający samodzielny urząd bądź instytucję wytwarzającą własną dokumentację (zarówno na etapie formalnym, jak i merytorycznym).
W terminologii archiwalnej kancelaria jest terminem wieloznacznym: w szerokim rozumieniu za kancelarię można uznać wszystkie komórki organizacyjne twórcy zespołu wytwarzające akta jest to również komórka lub zespół komórek organizacyjnych jednostki powołany wyłącznie do pełnienia czynności aktotwórczych formalnych - związanych z przyjęciem i rejestracją pism wpływających, przechowywaniem dokumentacji niezbędnej do bieżącego funkcjonowania instytucji, prowadzeniem akt spraw, przygotowywaniem czystopisów i ekspedycją pism na zewnątrz. termin ten bywa używany zamiennie z terminem system kancelaryjny, który oznacza określony sposób tworzenia dokumentacji, mówimy więc na przykład o kancelarii staropolskiej, rosyjskiej, pruskiej, o kancelarii akt spraw. jest to również pomieszczenie biurowe przeznaczone dla kancelarii w znaczeniu komórki organizacyjnej, jest to zatem fizyczne miejsce wykonywania czynności kancelaryjnych.Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Kancelaria.